mandag 3. mai 2010

Vinneren er trukket!


Tusen, tusen takk til alle dere som har deltatt i konkurransen vår. Så hyggelig med en slik respons! Skulle ønske alle kunne vinne...

Nå har vi trukket en vinner av gaven fra Frøken Flood blomster. Den heldige er Villa Von Krogh. GRATULERER SÅ MYE!!!

På bloggen til Anine fant vi noen nydelige bilder fra Zanz i Lillestrøm. Ettersom Zanz er med i guiden måtte vi vise de til dere.




Vi planlegger flere nye "events" fremover så følg med på hva som skjer...

Klemmer fra Sølvi og Marianne

6 kommentarer:

  1. Hej!
    Gud silken inspereande blogg du har. Nice. Själv driver jag med matblogg och håller mig långt undan ineriöret. Men sånna som er får mig till att glimta till i bland. Ha en fin dag

    SvarSlett
  2. Gratulerer til den kjempeheldige vinneren:o)
    Klem Line

    SvarSlett
  3. Gratulerer så masse til Anine!
    Toppers dag til dere :o)

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  4. Gratulerer!
    Jeg har også fått inspirasjonsguiden i hus <3
    Bestillte den fra Boligfryd. Selv om jeg bor laangt unna, tenkte jeg den kunne være kjekk å ha til neste Oslo besøk ;) og det gleder jeg meg virkelig til!
    Ha en kjempefin langhelg med mye kos :)
    Klem fra Anneli <3

    SvarSlett
  5. Må bare ha det badekaret!
    Nydelige og inspirerende bilde.
    Gleder meg til neste post;)

    SvarSlett

Vi blir kjempeglad for en hilsen fra deg!